בגידות: מהו תהליך העבודה של החוקר הפרטי?

מערכות יחסים הן דבר מסובך ולכן רבים מוצאים את עצמם תוהים לגבי אמינותו של בן הזוג ולגבי אורח חייו.

כיום ניתן לאשש חשדות אודות בן הזוג בדרכים שונות החל מבדיקת הודעות סמס, עד לבדיקות ברשתות החברתיות.

אבל מה עושים כאשר לא בטוחים בבגידה וכיצד אפשר להוכיח ללא ספק בגידה של בן זוג? הכל על שכירת חוקר פרטי ועבודתו היעילה לאיתור בן זוג בוגד, בהמשך.

חוקר פרטי

אם אתם חושדים שבן הזוג שלכם בוגד, חשוב שתדעו כי אחת הדרכים המרכזיות להוכיח בגדיה היא באמצעות שכירת חוקר פרטי. אבל כיצד מתבצעת עבודותו של חוקר מסוג זה? וחשוב מכל: כיצד נדע כי מצאנו את החוקר הטוב ביותר? הנה השלבים:

בחירת חוקר פרטי

כדי לבחור נכון חוקר, חשוב בתחילה לדעת מהו התפקיד של איש מקצוע זה כאשר חוקר פרטי תפקידו להשיג את פרטים והוכחות אודות אנשים שונים, כאשר את החוקר מעפילים לקוחות הדרושים לקבל מידע אודות אותו אדם.

חוקר פרטי בעל הכשרה הוא כזה שגילו עולה על 23 ועליו להיות תושב ישראל אשר לו 3 שנות ניסיון של עבודה במשרד חקירות ויש לדעת כי הוא סיים 12 שנות לימוד ועמד בכל הדרישות של משרד המשפטים.

כדי לאמת את המקצועיות והלגיטימיות של חוק פרטי חשוב לבדוק אם יש לו את כלל התעודות כגון: רישיון משרד חקירות, המלצות ותעודת חוקר פרטי.

אז כיצד מתחילים בתהליך של עבודה עם חוקר פרטי?

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לשירות מסוג זה חשוב שתדעו כי עבודה מול חוקר פרטי שיבלוש אחר בני הזוג שלכם או אחר כל אדם, חייבת להתחיל מחוזה מסודר מול החוקר בפרטי. החוזה יעזור לכם לעגן את הדרישות שלכם בזמן החקירה החל מזמני, מחירים, שירותים ואספקת הנתונים על ידי החוקר.

כיצד מתבצעת עבודתו של חוקר פרטי?

תהליך עבודתו של חוקר פרטי מתחיל מיד לאחר סקירת המקרה על ידי החוקר והבנת התיק שעליו הוא עובד. על החוקר להכיר את האנשים שעליו לעקב אחריהם, להכיר את הסביבה שלהם ולהבין כיצד הוא מתכוון לבצע את המעקב.

לאחר מכן חשוב שאיש המקצוע יכיר את אופיו של הנחקר, יבין מה המניעים שלו לביצוע הבגידה, האם מדובר בבגידה מהנה, או לשם התרסה? או שאולי מדובר בבגידה לשם עזיבת בן או בת הזוג.

כל מניעים אלה חשובים לעבודה ולהסקת מסקנות כמו גם להבנת אופיו של האדם שעוקבים אחריו ומניעיו.

אמצעים לביצוע מעקב בעת בגידה

בעת בגידה או במעקב אחר אדם מכל סיבה, ישנם כמה וכמה אמצעים שבאמצעותם מבצעים מעקב. החוקר הפרטי מבצע את המעקב בשימוש בשלל האמצעים העומדים לרשותו ביניהם: מצלמות משכוללות, צילומי וידאו, מצלמות ייחודיות לצילום לילי, ציוד הקלטות, מחשבים משכוללים, ציוד מודיעיני, רשת האינטרנט ועד.

בנוסף חשוב לדעת כי על החוקר להיטמע עד כמה שיותר בסביבה וזאת כדי שלא יראה חשוד בעיני האדם שמבצוע אחריו המעקב.

כיצד פועל החוקר בשטח?

בביצוע המעקבים והעבודה בשטח החוקר הפרטי מבצע שלל מעקבים ביניהם: מעקב רגלי, מעקב באמצעות רכב או אופנוע ומעקב טכני הנעשה באמצעות הציוד המתקדם אותו מנינו.

סיום העבודה וקבלת הדוח

בסיום העבודה של החוקר מקבל הלקוח דוח מפורט אודות התוצאות של המעקב, הוכחות, תמונות הקלטות, קטעי וידאו ואת כל הדרוש על מנת להוכיח את בגידתו של בן הזוג.

בנוסף יקבל דוח אודות שעות המעקב, דרך העבודה, פירוט אודות שלל פעולות שביצע החוקר, ושמות החוקרים שהשתתפו במעקב.

לסיכום, ביצוע חקירה הוא דבר מורכב ולכן העבודה נעשית על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום. אז אם אתם מרגישים כי אתם נבגדים זה הזמן להוכיח זאת על ידי שירותים של חוקר פרטי.

 

שאלות בנושא בגידות: מהו תהליך העבודה של החוקר הפרטי?

חוקר פרטי
נגישות
גלילה לראש העמוד